Forum Wolna Grupa STW Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Czarna perełka!!!!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Wolna Grupa STW Strona Główna -> Nasze "SPRZĘTY"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
pajda




Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Pon 20:14, 26 Sty 2009 Temat postu: Czarna perełka!!!!

Moją perełkę zakupiłem pod koniec października 2008 r.Sprowadzona od szwaba jest to model z 1997r nawinąłem nią dopiero ok. 800 km. i czekam na lepszą pogodę byśmy się lepiej poznali.
W pierwotnej wersji wyglądała tak:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
tak w trakcie wymiany na okrągłą lampę
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak wygląda teraz
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Na wiosnę dostanie jeszcze nową owiewkę która czeka na zamontowanie w garażu.Poniżej trochę parametrów.

YAMAHA XJR 1200

W przeciwieństwie do swych rywali w klasie gołych motocykli Yamaha prezentuje godna pochwały powściągliwość. Począwszy od tłumików po zestaw przyrządów pokładowych. Jest niezwykle zgrabna i upakowana. Mimo iż silnik 1200 jest dość dużą jednostką napędową to konstruktorzy zadbali o to by wysokość siedzenia znajdowała się dość nisko ( 710mm). Silnik XJR 1200 pochodzi ze znanego i niezawodnego modelu FJ 1200 której opis można tu znaleźć. Oczywiście silnik poddano kuracji odmładzającej. Silnik został odizolowany za pomocą sinenbloków od reszty motocykla (zmniejszenie dokuczliwych drgań). Następnie zadbano o moment obrotowy w tym przypadku silnik przekonstruowano by osiągał moc 98 KM przy 8000 obr./min a moment obrotowy osiąga wartość 97 Nm. Przy takich parametrach wystarcza pięciostopniowa skrzynia biegów oraz pewność przyspieszania na każdym biegu. Aby poradzić sobie z odprowadzaniem ciepła z silnika zwiększono, w porównaniu z FJ , powierzchnie robocze żeber chłodzących. Powiększono także chłodnicę oleju która ma za zadanie dbać o prawidłową temperaturę oleju. Zastosowano nową pokrywę zaworową w celu kierowania strug zimnego powietrza w rejony świec zapłonowych. Za zasilanie odpowiadają cztery gaźniki o średnicy 36 mm. Na osi przepustnic znajduje się czujnik który steruje wyprzedzeniem zapłonu. Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskano lepszą charakterystykę w zakresie dolnych i średnich obrotów. Rama XJR spawana jest ze stalowych rur o średnicy 38 mm. Tej ramie XJR 1200 (ważącej 252 kg) zawdzięcza stabilną jazdę. Zastrzeżenia budzi zbyt miękki przedni widelec i za słabe tłumienie tylnych amortyzatorów. Tylne zawieszenie wyposażone jest w amortyzatory znanej firmy Ohlins. XJR to motocykl godny polecenia wszystkim którzy lubią klasyczne motocykle ale którym styl easy ridera nie pasuje.

DANE TECHNICZNE

SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chłodzony powietrzem. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, cztery gaźniki Mikuni o średnicy przelotu 36 mm, rozrusznik elektryczny, pojemność skokowa 1188 cm^3, stopień sprężania 9.7:1. Moc maksymalna 74kW (98KM) przy 8000 obr/min.Maksymalny moment obrotowy 97 Nm przy 8000obr/min
PRZENIESIENIE NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, pięciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring 2,24.
PODWOZIE: Stalowa rama , widelec teleskopowy o
Skoku 130mm wahacz wleczony jednoramienny podparty dwoma
elementami resorujaco-tlumiacymi . Hamulce: przód-dwie tarcze o
średnicy 320mm tył- tarcza o srednicy 267mm .Ogumienie: przód - 130/70 V 17,
tył - 170/60 V 17
WYMIARY I MASY: Długość całkowita 2170 mm
wysokość siodła 790mm,
pojemność zbiornika paliwa 21.5dm^3 masa
własna (gotowy do drogi) 252 kg Dopuszczalna masa 442 kg
OSIAGI: Prędkość maksymalna 225km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,6s, średnie zużycie paliwa 7,2 litra na 100 km.

DANE EKSPLOATACYJNE


Przegląd techniczny co 6 000 km wymian1 oleju silnikowego co 6000 km.
Wymiana filtru olejowego co 6 000 km
Olej silnikowy 20 W 40(3.35 l)
Olej w zawieszeniu przednim 10W po 555 cm ^3 w każdej goleni
Świece zapłonowe NGK DR 8 EA-9
Akumulator 12 V 14 Ah.
Luz zaworowy co 24 000 km przy zimnym silniku: ssace 0,11-0,15mm , wydechowe
0,16-0,20mm.
Obroty biegu jałowego 1100 +/-50
Ciśnienie w ogumieniu przód solo/pasażer 1,9/2,2 tył 2,5/2,9


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MARCIN_77




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 1552
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STALOWA WOLA
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Pon 22:55, 26 Sty 2009 Temat postu:

No i gra muzyka! Nic dodać, nic ująć... Temat został wyczerpany Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MARCIN_77 dnia Pon 22:57, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pajda




Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Wto 9:51, 27 Sty 2009 Temat postu:

No Marcin cały czas czekam na prezentację twojego moto i mam nadzieje że już z zamontowanymi gmolami!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MARCIN_77




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 1552
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STALOWA WOLA
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Wto 23:57, 27 Sty 2009 Temat postu:

Spoko, spoko Smile Planowany czas prezentacji zbliża się nieuchronnie. Wiosna tuż tuż Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TOXIC




Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Śro 21:53, 28 Sty 2009 Temat postu:

Twisted Evil Pajda powiem Ci szczerze że na temat swojego motocykla dałeś naprawdę WYCZERPUJĄCY opis Twisted Evil .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pajda




Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Śro 22:19, 28 Sty 2009 Temat postu:

Parę fotek od siebie opis z neta i to wszystko.Jak ty byś wrzucał twoje sprzęty to chyba by już czwarty z kolei musiał byś opisywać.Ja dotarł już najnowszy nabytek???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TOXIC




Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Czw 11:47, 29 Sty 2009 Temat postu:

Twisted Evil Racja.Hehheheh.Co do moich sprzętów.Jeszcze nie dotarł.A tak wogóle to się zastanawiam nad innym znowu Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MARCIN_77




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 1552
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STALOWA WOLA
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Czw 22:44, 29 Sty 2009 Temat postu:

Popieram! Opis XJR-ki jest tak wyczerpujący, że nawet jej konstruktorzy dowiedzieli się czegoś nowego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TOXIC




Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA

PostWysłany: Pią 23:08, 30 Sty 2009 Temat postu:

Very Happy Marcin buuuahahaahhahahahaahhaha!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Wolna Grupa STW Strona Główna -> Nasze "SPRZĘTY" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin