Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marta Suchora
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: BABA - MOTÓRZYSTKA
|
Wysłany: Pon 13:35, 01 Lip 2013 Temat postu: Obniżanie moto |
|
Hej! Mam pytanie czy ktoś ma obniżony motocykl, jak się na takim jeździ, czy coś się zmienia?Rozmawiałam z ludźmi, którzy mi to odradzają ale nie mają doświadczenia w tym temacie. Jeżeli ktoś coś ma to proszę o pomoc. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Piorun
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA
|
Wysłany: Wto 10:49, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
Ja mam obniżony lekko moto ale jeżdżę na "bobbrze", a Ty chyba masz ścigacza. Jeśli chodzi o samą jazdę to nic się specjalnie nie zmienia, jedynie w moim przypadku muszę trochę więcej myśleć o wybojach na drodze to wszystko
U Ciebie pewnie obniżenie będzie się wiązało z utwardzeniem trochę moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marta Suchora
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: BABA - MOTÓRZYSTKA
|
Wysłany: Wto 11:18, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
Ja jeżdżę hondą cbr i wczoraj przeczytałam, że wysokość mojego siedzenia jest regulowana... ale waham się go obniżyć, bo i tak jest bardzo twardy! Oglądałam inne modele w których siedzenie jest prawie na kole, rozmawiałam też z mechanikiem, który jest zdania, że to zmieni zupełnie geometrię- co jest logiczne, zastanawiam się tylko czy to jest kwestia przyzwyczajenia, czy rzeczywiście będzie się gorzej prowadził???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piorun
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA
|
Wysłany: Wto 13:40, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
Pojęcie "gorzej" jest tutaj względne, wszystko zależy od tego jaką charakterystykę motocykla wolisz - jak sportową to możesz śmiało obniżyć i będziesz zadowolona, jeśli wolisz spokojniejszą i "turystyczną" jazdę zostaw jak jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MARCIN_77
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 1552
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: STALOWA WOLA Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA
|
Wysłany: Wto 21:34, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
Jeśli siedzenie jest rzeczywiście regulowane, to znaczy, że producent przewidział możliwość zmiany jego wysokości. W moim motocyklu też jest opcja przełożenia siedliska w trzy pozycje. Poza tym, że zmienia się pozycja samego jeżdża - jakiś innych wrażeń nie doświadczyłem. Zatem proponuję osobiście sprawdzić, jak to się przełoży w "cebrze".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
balti
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skowierzyn Płeć: CHŁOP - MOTÓRZYSTA
|
Wysłany: Pią 18:59, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
Kolega obniżył ściga i jest zadowolony.Jeżeli chodzi o jazdę to mówi że dużo lepiej w jeżdzi w zakrętach,poza tym bez zmian.Kupował gotowe dystansy pod amortyzator.Dodam,że obniżając tył również trzeba obniżyć przód.Jest to kilka milimetrów na każdy centymetr z tyłu.Dokładniejsze dane i wiadomości co do obniżania moto można znależć na necie.Po obniżeniu uwaga na progi hamujące na jedni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|